Z A W I A D O M I E N I E
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym (t.j.Dz.U. z 2023r.,poz.40) Przewodniczący Rady Miejskiej Nowe Brzesko zwołuje sesję Rady Miejskiej Nowe Brzesko, która odbędzie się w dniu:
29 maja 2023r.(poniedziałek) o godz 900
w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Nowym Brzesku
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17a
Proponowany porządek obrad:
1/Otwarcie sesji i przyjęcie porządku obrad.
2/Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Miejskiej.
3/Informacja Burmistrza Gminy i Miasta z działalności międzysesyjnej.
4/Informacja o bieżącej pracy komisji między sesjami.
5/Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
6/Składanie interpelacji przez radnych.
7/Bieżące sprawy zgłaszane przez radnych.
8/Zapytania sołtysów.
9/Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2022.
10/Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany uchwały budżetowej na rok 2023 Nr XLVI/304/23 Rady Miejskiej Nowe Brzesko z dnia 23 stycznia 2023r.
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Nowe Brzesko przyjętej uchwałą Nr XLVI/308/23 z dnia 23 stycznia 2023r.
- ustanowienia regulaminu Bazaru Miejskiego w Nowym Brzesku.
- stawek opłaty targowej na terenie Gminy Nowe Brzesko.
- rozpatrzenie skargi na Burmistrza Gminy i Miasta Nowe Brzesko.
11/Odpowiedzi w sprawie bieżących spraw i interpelacji zgłaszanych przez radnych.
12/Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
13/Sprawy różne.
14/Zakończenie obrad.
Protokół z ostatniej sesji Rady Miejskiej udostępnia się do wglądu w biurze Urzędu Gminy i Miasta – pokój nr 2 w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący Rady Miejskiej Nowe Brzesko
/-/mgr inż. Jan Polak